Friday, July 13, 2018

Trip Ke Kubu Rentap Pakan~Sarawak


Selamat Kembali ke blog saya yang tak seberapa ini, kali ini saya akan menceritakan Trip ke Kubu Rentap. Trip ini sebenarnya dilakukan pada 27 Ogos 2017, dan saya ingin berkongsi dengan pembaca gambar-gambar sepanjang pejalanan kami ke sana.

Perjalanan menaiki bukit ke Kubu Rentap

Team saya😁
Walaupun perjalanan menaiki bukit agak jauh, mengambil gambar adalah satu benda yang wajib.


Sejarah Rentap ada ditulis pada batu peringatan ini, akan tetapi iyanya semakin pudar kerana tidak diselenggara dan dijaga dengan baik.




Salah satu tempat sebelum tiba di Kubu Rentap







No comments:

Post a Comment

Trip Ke Kubu Rentap Pakan~Sarawak

Selamat Kembali ke blog saya yang tak seberapa ini, kali ini saya akan menceritakan Trip ke Kubu Rentap. Trip ini sebenarnya dilakukan p...