Friday, July 13, 2018

SIAPA SAYA

Hai, disini saya ingin membuat biodata ringkas tentang diri saya.


me~now 2018
Nama                : Sophia Anak Sandai
No Matrik        : 258394 (UUM SIBU)
Tarikh Lahir     : 28 Mac 1993
Tempat Lahir   : Klinik Desa Pakan
Hobi                 : Melayari internet / Bermain Game
Kerjaya            : Bekerja Sendiri (construction Work)

Ok sekian..😼

Memory is a way of holding on to the things you love, the things you are, the things you never want to lose.~quotensmile

lets me share my memory with you~😇😇😇

Kepu generation-Gawai tahun 2018


 

sebagai penganut agama kristian, "BASU PALA" merupakan sesuatu yang dianggap wajib dan ini memerupakan salah satu memori yang akan saya ingat sampai bila-bila.

BFF~Pertemuan selepas 3 tahun tak bertemu





No comments:

Post a Comment

Trip Ke Kubu Rentap Pakan~Sarawak

Selamat Kembali ke blog saya yang tak seberapa ini, kali ini saya akan menceritakan Trip ke Kubu Rentap. Trip ini sebenarnya dilakukan p...